laenia laenia
1141
BLOG

Dlaczego ukryto moje limeryki?

laenia laenia Rozmaitości Obserwuj notkę 57

Nie użyłam w nich żadnego wulgaryzmu.

Poprzednie notki limerykowe bywały bardziej nieprzyzwoite, bo taki jest urok limeryków, a nikt ich nie zwijał.

Umieściłam je po 22.00, jak zwykle.

Zostały ukryte błyskawicznie, nim minęlo 5 minut. 

Wiem, że mam czytelników, którzy nie logują się na s24, tylko czytają - oni tych limeryków nie mają szans zobaczyć.

Czy to znaczy, że prowadzenie bloga limerykowego na salonie24 właśnie straciło sens?

 

PS  Ponieważ nie doczekałam się odpowiedzi Administracji, więc mogę tylko dodać, że limeryki można przeczytać tutaj:

laenia.nowyekran.pl/post/2523,limeryki-walentynkowe-tylko-dla-doroslych

 

laenia
O mnie laenia

Armaty ukryte w krzakach, czyli blog limerykowy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości