amelka222 amelka222
1056
BLOG

PIĘKNIE DZIĘKUJĘ !!!

amelka222 amelka222 Rozmaitości Obserwuj notkę 74

Nie zdawałam sobie sprawy z tego, jak przykre może być całkowite zablokowanie konta. Nie masz wówczas nie tylko dostępu do swoich wpisów, ale siedzisz przed monitorem, czytasz toczące się dyskusje, łapiesz za klawiaturę, już-już chcesz wpisać swoje trzy grosze, a tu – szlaban. Niby wszystko widzisz, ale - jak w szklanej pułapce – nie możesz się porozumieć ze światem zewnętrznym.

Dzisiaj około południa pułapka się otworzyła, moje skromne konto ukazało się w całej swojej nieśmiałej krasie:), onieśmielając mnie jeszcze bardziej, niż w momencie, kiedy dokonywałam pierwszego tutaj wpisu:).

Gdyby nie działania wielu osób, które żądały po 3 listopada wyjaśnienia przyczyn likwidacji wielu kont, w tym także konta amelka222, spoczywałabym zapewne po wsze czasy w cybernetycznym niebycie i – jak dotąd – przez szklaną szybę oglądałabym sobie wydarzenia zachodzące na salonie.

Niniejszym składam więc wszystkim tym osobom podziękowania : najszczersze - w sercu i intencjach.

Winna jestem dług wdzięczności m.in. Lamie2, której sprzyjał łut szczęścia w osobie p. Radosława Krawczyka, usiłującego w komentarzach do notki Lamy2 osobiście wyjaśnić powody zablokowania mojego konta.

Za dotrzymanie słowa składam Panu oddzielne podziękowanie.

 

PS. Od dzisiaj będę do swojego stałego nicka dopisywała "L' " – by ten mały symbol zawsze mi przypominał, że nawet z najtrudniejszych sytuacji można wybrnąć przy pomocy innych, przyjaznych nam osób.

 Serdecznie wszystkich pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję.

L'amelka222

 

 

amelka222
O mnie amelka222

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości