legionnaire legionnaire
956
BLOG

Salon24 ... kasowanie na żądanie

legionnaire legionnaire Rozmaitości Obserwuj notkę 69

NOTKA INFORMACYJNA

W ciągu dwu dni skasowano mi dwie notki. Jedna z nich była przyrodnicza i dotyczyła ptaka, a druga była muzyczna.

Może mi ktoś powie o co tu chodzi ?

 


Na moje pytanie dotyczące powodu całkowitego skasowania dzisiejszej notki uzyskałem następującą odpowiedź : 

"Nawoływanie do zabójstwa bądź samobójstwa (piosenka i film).

Administracja salon24.pl"

Muszę przyznać, że takie uzasadnienie uznałem za jawne kpiny, dlatego ponowiłem pytanie prosząc o przywrócenie mojego dzisiejszego wpisu. Jednak kolejna odpowiedź wprawiła mnie w takie osłupienie, że sobie odpuściłem. Oto ta odpowiedź :

"Wpis miał konkretnego adresata. Nie będzie przywrócony.

Administracja s24"

Donosy  na blogerów i  na ich podstawie bezzasadne kasowanie notek, nową "świecką tradycją" tego miejsca. Brawo Administracjo !

Ci co mieli jeszcze jakieś wątpliwości i nadzieje niech popatrzą sobie na ten napis, a potem na grafikę Niewolnika :

"Salon24 - Niezależne forum publicystów" 

Grafiki za blogiem Niewolnika : naszeblogi.pl/blog/237



 

legionnaire
O mnie legionnaire

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości