legionnaire legionnaire
1741
BLOG

Oświadczenie Jarosława Kaczyńskiego z 28.03.2013 roku

legionnaire legionnaire Rozmaitości Obserwuj notkę 60

W odpowiedzi na POstbolszewickie manipulacje publikowane w dniu dzisiejszym na Salonie24 zamieszczam oświadczenie Jarosława Kaczyńskiego dotyczące doniesień medialnych o wygaśnięciu pełnomocnictwa mecenasa Rogalskiego.

 

" W związku z informacjami medialnymi traktującymi o wygaśnięciu pełnomocnictwa mecenasa Rafała Rogalskiego, który reprezentował mnie w śledztwie smoleńskim, chcę poinformować, że w marcu bieżącego roku zakończyłem współpracę z mecenasem Rogalskim. Od dłuższego czasu we wspomnianym śledztwie reprezentowało mnie dwóch adwokatów, Pan Rafał Rogalski oraz Pan Piotr Pszczółkowski. Na obecnym etapie nie ma potrzeby utrzymywania tego stanu rzeczy, a mecenas Pszczółkowski w pełni realizuje niezbędne działania. Dlatego podjąłem decyzję o wygaśnięciu pełnomocnictwa mecenasa Rafała Rogalskiego.
Wszelkie inne informacje podawane w tym kontekście przez media i próby łączenia tej decyzji z bieżącą polityką, są nieprawdziwe.

Jarosław Kaczyński "

 

Źródło : wpolityce.pl/artykuly/50088-oswiadczenie-jaroslawa-kaczynskiego-w-zwiazku-z-doniesieniami-medialnymi-o-wygasnieciu-pelnomocnictwa-mecenasa-rogalskiego



 

legionnaire
O mnie legionnaire

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości