legionnaire legionnaire
2309
BLOG

✈ Co w Smoleńsku robił SPECNAZ ?

legionnaire legionnaire Rozmaitości Obserwuj notkę 59

Przypominam fakt, że ani razu nie wystąpiono do prokuratury rosyjskiej z wnioskiem o pomoc w śledztwie by sprawdzić, czy ktoś z pasażerów przeżył "katastrofę smoleńską". Nie zrobiono tego mimo zeznań i wypowiedzi osób wiarygodnych i przebywających na miejscu zdarzenia.


"Sikorski osobiście informował Macieja Łopińskiego, że trzy osoby przeżyły."- stwierdził Sasin w Radiu Zet.
Według posła PiS Jacka Sasina to Radosław Sikorski rozpoczął tuż po katastrofie smoleńskiej akcję informacyjną, kiedy stwierdził, że trzy osoby ją przeżyły.


"Zresztą pamiętam jak mnie przekonywano do tego, (pamiętam jeszcze byłem w szpitalu u mojej mamy), że być może mój brat przeżył. To były informacje z polskiego MSZ, dlatego nie rozumiem, czemu wokoło tego robi się tyle szumu." - powiedział Jarosław Kaczyński. Odnosząc się do wątku dotyczącego zeznań świadków, którzy (według relacji Macierewicza) mają świadczyć, że trzy osoby przeżyły katastrofę.


"To wiceszef BOR mówił, że karetki wiozły trzy ranne osoby ..." - powiedział Antoni Macierewicz w dzisiejszej rozmowie z Dorotą Kanią poświęconej badaniu "katastrofy" smoleńskiej.

Zapraszam na całość rozmowy !

Legionnaire

 

 



 Trzy osoby które przeżyły w Smoleńsku - retrospektywnie

 

CZĘŚĆ 1

 

CZĘŚĆ 2

 

Warto też przypomnieć przekaz Wiktora Batera ze Smoleńska :



 

legionnaire
O mnie legionnaire

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości