senius senius
360
BLOG

Sondaże

senius senius Polityka Obserwuj notkę 7

Gdyby założyć,że sondaże pokazywane w TV i prasie są wiarygodne, należałoby sądzić,że Polacy są narodem ,delikatnie mówiąc półinteligentów.A w dużej części także wtórnych analfabetów.  Dziwnyn trafem na ten przykład przez dwadzieścia lat, które żyję w Krakowie, więc nie byle jakim miejscu i od wieków mam tlefon w domu, ani razu nie zostałem ani przez telefon, ani osobiście,ani nawet na ulicy - zapytany na kogo głosowałbym  w wyborach. A ile ich było! Natomiast co drugi dzień zgłaszają się do mnie jakieś firmy zapraszając na promocje swych towarów, nawet połączonych z "prezentami" Jaki z tego wniosek? Nie jestem  "na rozdzielniku"  ankieterów. Mają swoich, którzy tak odpowiedzą jak trzeba.I mamy poprawne "słupki"

senius
O mnie senius

Optuj zawsze za prawdą i sprawiedliwością nie tracąc nadziei,że mogą współistnieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka