Leopold K. Leopold K.
426
BLOG

Kaczyński rozczarowuje co krok, co chwilę

Leopold K. Leopold K. Polityka Obserwuj notkę 29

Rozczarował mnie Kaczyński, oj rozczarował. Brak pomysłu na politykę, kompletne wycofanie i te idee, nie mające szans powodzenia, będące zaprzeczeniem samej idei chrześcijańskiej – kara śmierci.

 

Rozczarował mnie Kaczyński swoim sprzeciwem wobec cięć. I doprawdy – nie rozumiem go. Z jednej strony jest przeciwny cięciom, z drugiej podwyżkom podatków a z trzeciej rosnącemu zadłużeniu. W takim razie jak, pytam się jak premierze Kaczyński, można zredukować deficyt? Zwiększając wydatki? Ech, i gdzie ci spece od ekonomi?

 

Rozczarował mnie Kaczyński, że dał się wpuścić w maliny ziobrystom. Rozczarował mnie, że nie potrafi przełknąć porażki i idzie jak leming w kierunku urwiska. Jeszcze jedne wybory i PiS będzie wspomnieniem.

 

Rozczarował mnie Kaczyński tą karą śmierci. Bóg powiedział – nie zabijaj. I to jest boże przykazanie. Żadne ludzkie krętactwa i cwaniactwa przy interpretacji tego nie zmienią. Przykazanie jest jedno. Wykładnię pozostawmy prawnikom a oni niech trzymają się z dala od religii.

 

Rozczarował mnie Kaczyński bo głosowałem na niego. I czuję się oszukany. Skoro pokazuje mi premier Kaczyński gest Kozakiewicza, to pozostaje mi się ukłonić i pójść w swoją stronę. A szkoda.

Leopold K.
O mnie Leopold K.

Mówimy, jak zawsze, różnymi językami. Ale rzeczy, o których mówimy, nie ulegają od tego zmianie, prawda?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka