-leszek -leszek
385
BLOG

Co nam zagraża.

-leszek -leszek Polityka Obserwuj notkę 2

Cytat z PJN-u:

"Jest duże niebezpieczeństwo, że Polską będzie rządził rząd lewicowy, rząd walki z religią, rząd demonstracji pod kuriami biskupimi, rząd, który będzie tolerował zdejmowanie krzyży ze szkół" - powiedział Kowal

W jednym zdaniu, poseł Kowal wymienił kilka zagrożeń dla Polski.

- "Polską będzie rządził rząd lewicowy" - dla mnie jestto rzeczywiste zagrożenie. Jednak mam świadomość, że nie jestem sam, że mogą być w Polsce ludzie, dla których nie jest to zagrożeniem. Uszanuję więc wynik demokratycznych wyborów.

- "rząd walki z religią" - tego absolutnie nie rozumiem. Żadna partia startująca w wyborach nie deklarowała walki z religią. Owszedm, niektóre mówiły o ograniczniu wpływu kleru na życie polityczne. Czy kler to religia?

- "rząd demonstracji pod kuriami biskupimi" - jak do tej pory, takie demonstracje urządzał tylko Palikot. Wiem, że Palikot i jego ruch, to największe zagrożenie dla PJN. Ale czy obawa o własne szanse w sejmie upoważnia do takich dramatycznych słów?

- "rząd, który będzie tolerował zdejmowanie krzyży ze szkół" - no tak. To jest poważne zagrożenie. Tylko dla kogo?

Reasumując: PJN, jak tonący, "brzydko" się chwyta. Jeżeli to jest cały ich pomysł na "państwo" - to ja powiem: tym panom już dziękujemy"

-leszek
O mnie -leszek

Prowadzę również bloga: Refleksje po 60-ce Zamieszczam publikacje w: Blogi Newsweeka Jak do tej pory, dyskusji ze mną boi(ją) się: - Amelia 007 - seawolf Z kolei ja nie mam ochoty gościć u siebie (przynajmniej na razie) z powodu braku ludzkich odczuć: - ROTMEISTER

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka