-leszek -leszek
327
BLOG

Na gorąco

-leszek -leszek Polityka Obserwuj notkę 0

   Jestem jeszcze w trakcie trwania wieczoru wyborczego. Z różnych telewizorni padają różne komentarze. Nie będę powtarzał wyników sondażowych, gdyż wszyscy je znają.

   Z potoku słów płynących z ust polityków, szczególnie w pamięci utkiwły mi słowa ze strony PiS-owskiej. Na pytanie czy Jarosław Kaczyński usunie się w cień na skutek kolejnych przegranych wyborów (jak kiedyś zapowiadał), padła odpowiedź: PiS to Jarosław Kaczyński. Mówił to szef sztabu wyborczego PiS-u.

   A jak ja na swoim blogu wielokrotnie powtarzałem, że PiS to tylko jarosław Kaczyński a reszta to tylko lepiej lub gorzej brzmiące tuby - sypały sie na mnie gromy z jasnego nieba. Trzeba było czekać na kolejne, szóste przegrane wybory (podziwiam pisowską konsekwencję) aby moje słowa potwierdził wysoki funkcjonariusz PiS-u. Jeżeli jednak on to potwierdził (że jest tubą prezesa), to mam prawo mówić, że w tej ocenie prezes zgadza się ze mną.

   Drodzy pisowscy komentatorzy - od tej chwili trochę więcej szacunku do moich wpisów. Wszak prezes, przez swoją tubę potwierdził, że mam rację.

   Acha, zapomniałbym o kondolencjach - a więc składam szczere kondolencje, nie kryjąc zadowolenia.

-leszek
O mnie -leszek

Prowadzę również bloga: Refleksje po 60-ce Zamieszczam publikacje w: Blogi Newsweeka Jak do tej pory, dyskusji ze mną boi(ją) się: - Amelia 007 - seawolf Z kolei ja nie mam ochoty gościć u siebie (przynajmniej na razie) z powodu braku ludzkich odczuć: - ROTMEISTER

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka