Lewastronamocy Lewastronamocy
2002
BLOG

Rozbrajająca szczerość posła Górskiego

Lewastronamocy Lewastronamocy Polityka Obserwuj notkę 14

Za nami gorący dzień inaugurujący obrady polskiego parlamentu. Dzień zakończony mocnym uderzeniem. Wanda Nowicka nie będzie najprawdopoboniej piastowała funkcji wicemarszałka. Przepadła głosami PiS, Polski Solidarnej i rzekomo lewicowej Platformy Obywatelskiej - dobre sobie.

Nie o tym jednak chciałem napisać. Korzystając z Twittera zagadnąłem do posła Artura Górskiego - jednego z występujących w dzisiejszym ataku na Nowicką. Sprowokował mnie wpisem dotyczącym dzisiejszym rzekomym zwycięstwem prawicy w Parlamencie.

Oto i dialog:

AG: Działaczka aborcyjna i feministka Wanda Nowicka nie została wybrana na wicemarszałka Sejmu. W głosowaniu uzyskała jedynie 192 głosy.
 
Ja: Nie wiem czy to powód do dumy. Wybrały ich setki tysięcy Polaków. Oni za kandydatem PiS głosowali...
 
AG: Walcząc o życie nienarodzonych nie możemy być za osobą która życie chce odbierać
 
Ja:  To czemu głosowaliście jak przypuszczam za Jerzym Wenderlichem? Czy znacie poglądy Cezarego Grabarczyka w tej materii?
 
AG: Złamaliśmy tradycję głosowania na wszystkich kandydujących gdyż Wanda Nowicka jest wojującą działaczką popierającą aborcje.
 
Ja: A, czyli jednak lekka niekonsekwencja Panie Pośle Górski:) Ale ok. Robicie tym świetny prezent PR-owy dla Palikota...
 
AG: Nie popierając Wenderlicha i Grabarczyka poparcia nie uzyskałby Kuchciński.
 
Ja: Nie mam wątpliwości co do tego, że chodzi o koniunkturalizm. To jednak stawia trochę na szali Waszą ideowość. (bez ironii)
 
Cóż. Reasumując walka o zakaz aborcji  całym sercem, ale jednak naginana na potrzeby własnych interesów. Czyli reasumując posłanka Nowicka - wstrędna aborcjonistka PiS-owi i posłowi Górskiemu nie pasuje, ale Jerzy Wenderlich już bardziej chociaż pogląd na sprawę ma zapewne podobny. Czego jednak nie robi się dla takiego wybitnego kandydata jak Marek Kuchciński...
 
Do ideowości Marka Jurka w tej materii posłowi Górskiemu daleko. A co do samego odrzucenia kandydatury Nowickiej polska prawica nawet nie wie jak wielki prezent Ruchowi Palikota robi...

Bezpartyjny. "Na lewo od PO"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka