Liberwig Liberwig
48
BLOG

Sukces "babci Koryntu II" - i nie miałem racji?

Liberwig Liberwig Polityka Obserwuj notkę 4

Podobno łatwo jest być prorokiem we własnym kraju - jakiś czas temu opublikowałem tu wpis o "sukcesach" rozmaitych "babć Koryntu":

liberwig.salon24.pl/164726,polska-mocarstwem-seksualnym-czyli-sukces-babci-koryntu"

- za który notabene zablokowano mi czasowo konto - i oto wychodzi na to, że "antycypowałem"... Pisząc go, nie żałowałem sobie sarkazmu, który musiał wywołać efekt pewnego przekontrastowania i przesady, okazuje się jednak, że rzeczywistość zaczyna już dorównywać nawet takim podkontrastowanym wizjom...

Oto artukuł z Wirtualnej Polski:

turystyka.wp.pl/kat,1,title,polska-seksturystycznym-rajem,wid,11244831,artykul.html

 

No i proszę - oto nasza nowa droga do mocarstwowości - składam tu apel i podziękowanie dla wszystkich przygłupów (oni już wiedzą, do kogo mówię), którzy zniechęcają nas do głosowania na Janusza Korwin - Mikke jakże mądrymi i błyskotliwymi "argumentami" typu - stracony głos. Róbcie tak dalej i głosujcie na tych "poważnych" przygłupów i degeneratów, którzy doprowadzili Polskę do takiego stanu (rezerwuar taniej siły roboczej dla dominujących gospodarek państw ościennych i rezerwuar tanich dziwek z "dyplomami") - a najprawdopodobniej do tej nowej kategorii naszej "mocarstwowej awangardy" dołączą wasze córki i być może synowie - w końcu walczymy z "homofobią". Czy to nie wspaniała perspektywa?

 

Liberwig
O mnie Liberwig

Jaki jestem? Wyjdzie samo, ale jedno mogę napisać od razu - nie znoszę Dyzmów i zuchwałej głupoty, a tego ciągle nam przybywa. W wolnych chwilach czytam i podróżuję - www.liberwig.republika.pl Motto życiowe: Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka