lideksynubeka lideksynubeka
892
BLOG

Naćpany kierowca TIRa,czyli sens istnienia paligłupowców

lideksynubeka lideksynubeka Polityka Obserwuj notkę 8

 Portal Interia przez caly dzień na leadzie ckliwie trzymał zdjęcie młodej dziewczyny zabitej przez kierowcę TIRa.Artykułu nie czytałem od rana.Dopiero teraz,czyli wieczorem coś mnie skusiło na tę lekturę.I szlag mnie trafił.

    Kierowca TIRa,będacy pod wplywem amfetaminy walnął swoją ciężarówką w stojące na pasie awaryjnym autostrady A4 osobowe volvo obok którego stała kierująca .Stojący  samochód osobowy był prawidłowo oznaczony trójkątem ostrzegawczym.Z volvo i kierującej niewiele zostało.

 Przewód sadowy wykazał,że kierujący TIRem chlał przez 36 godzin,a celem rozpoczęcia pracy i rozjaśnienia umysłu zazył amfetaminę.

   Za to morderstwo dostał 7 lat.Wyjdzie po 3,5.

Chciałem tą krótką notką przestrzec wszystkich przed zwolennikami legalizacji miękkich narkotyków. Ktorzy to zwolennicy zgrupowali się w partiach  świnskiego ryja i  towarzysza Millera.

  A gdy poziom degeneracji wzrośnie i objawi się w sondażach,zapewne i PO będzie nawoływała do legalizacji narkotyków.

   Ofiarom wszystkich zaćpanych debili życia nic nie wróci.Ani związki partnerskie,ani Grodzka z Biedroniem. Dlatego Trzymajcie się jak najdalej od miłośników legalizacji narkotyków.

http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news/zabil-ja-nacpany-kierowca-tira-dostal-siedem-lat,1888083

 

 

tolerancyjny jak GW i obiektywny jak TVN.Przedwojenny warsiawiak,dawniej z Mokotowa,obecnie Bemowo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka