locha locha
223
BLOG

Nowe szaty króla.

locha locha Rozmaitości Obserwuj notkę 7

 

Widzę, z eniektórzy już narzekają, ale mi się podoba.

Wszystko fajnie. Teraz szata graficzna SG podoba mi się bardziej - takie mam odczucie na pierwszy rzut oka.

Porządek z lubczasopismami na plus.

Na duży minus - rysunki Cezarego Krysztopy na samym dole, powinne być umieszczone na górze. Nie jest tego za dużo na Salonie, właściwie to nie ma prawie wcale, warto więc wyeksponować tak charakterystyczny punkt SG i dać go na górze, tym bardziej, ze rysunki Krysztopy są świetne i powodują ożywioną dyskusję :)

Czy guziki 'nowa notka' i 'edytuj notkę' znajdujące się wcześniej na głównym widoku bloga u góry po prawej stronie zniknęły celowo czy przez przypadek ? Może tylko ja tak mam, że aby wejść i stworzyć nową notkę muszę wchodzić w panel kontrolny ? To chyba moim zdaniem krok wstecz.

 

NO I CO Z TYM CHOLERNYM  Ż ?

Nadal jak człowiek nie mozna napisać notki w oknie salonu tylko trzeba korzystać z edytorów zewnętrznych.

 

Reasumując : Nowa SG super, Krysztopa do góry :)  Ż - DO POPRAWY !

 

locha
O mnie locha

Czasem wpadnę i coś wrzucę. Ostatnio rzadziej bo urodziły mi się bliźniaki chłopiec i dziewczynka : Zapieprz i Stresówka.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości