Jan Lotowski Jan Lotowski
218
BLOG

Czy prof. Rybiński jest liberałem?

Jan Lotowski Jan Lotowski Gospodarka Obserwuj notkę 0

 

 Ostatnimi czasy prof. Rybiński pozuje na liberała. Napisałem pozuje, ponieważ robi to czasem strasznie pretensjonalnie. Owszem, krytykuje rząd, występuje na kongresie Korwin-Mikkego (co mu się chwali), ale mimo wszystko mam jakieś poczucie, że coś tu nie gra. Że coś jest na siłę.

Podejrzenia w tej kwestii zaczęły się u mnie, gdy przeczytałem na blogu profesora następujący fragment:

"Chciałem też poruszyć temat nałaźliwych reklam. Od jakiegoś czasu w serwisach internetowych są reklamy na dole ekranu, które bardzo trudno wyłączyć bo pole zamknij pojawia się po dłuższej ekwilibrystyce, a po kliknięciu odjeżdżają w prawą stronę. Nie znalazłem takich reklam na serwisach zagranicznych, więc jest to chyba nasz polski wynalazek. Jest to wyjątkowo nałaźliwe i zniechęca do korzystania ze stron internetowych.  Uważam, że Urząd Komunikacji Elektronicznej powinien otrzymać nowe uprawnienia i zabraniać tego typu nałaźliwych reklam."

Czy ktoś posiadający poglądy liberalne w sferze gospodarczej mógłby napisać coś takiego?

 

Lepsze teksty: Socjalizm - tak, narodowy - nigdy! Wykształciuch=ćwierćinteligent (czasami pół) Saryusz-Wolski stachanowcem Europy PSL - a jednak mediom się udało Postęp Czerwonych Profesorów Europejski nacjonalizm i homo europaeus Matura dla debila Jak szkoły uczą niechęci do wolnego rynku Fikcja wolnych mediów w Polsce Czym różni się gwałciciel od lewicowca Piekło podatkowe Troska Wyborczej o Tuska i nasze bezpieczeństwo Balcerowicz przeciwko Karcie Praw Podstawowych! Jak zwolnić nauczyciela? Państwowe dzieci Europejskie wychowanie Eurocenzura dla blogerów Klątwa Ewy Kopacz i jej chwalenie się nią Spiskowa teoria śmierci B. Geremka Telewizja medium głupców Czerwone tramwaje od HGW za 16 mld Rodzina, Kościół i kapitalizm źródłem patologii Jak HGW dotuje anarcho-komunę na 11 Listopada W Europie nikt nie boi się socjalizmu Tragiczny stan polskiej edukacji Zabrać rodzicom już czterolatki czyli kaganiec oświaty Kisielewski o Kołakowskim i Michniku Kolektywny egzamin gimnazjalny Kto może być felietonistą Przymusowe przedszkole dla dobra dziecka TK i dyskryminacja pozytywna kobiet

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka