Lubicz Lubicz
1340
BLOG

Dobry car Putin

Lubicz Lubicz Polityka Obserwuj notkę 138

Liberalne i nie tylko media zachwycone, bo … Putin „przytulił“ Ireen Wust, otwarcie przyznającą się do swojej biseksualnej orientacji holenderską panczenistkę.

Do „aktu“ miało dojść na okolicznościowym przyjęciu w wiosce olimpijskiej, gdzie Holenderka spotkała się z Władimirem Putinem. - Przytulił mnie, a potem pogratulował i zapytał, czy wszystko mi się podoba tu w Rosji i pogratulował też Oldze Graf trzeciego miejsca. Cieszył się, że mnie zobaczył, a potem odszedł. W każdym razie też go przytuliłam - opowiedziała zdobywczyni złotego medalu na dystansie 3000 metrów.

No popatrzcie Państwo jaki ten Putin dobry i jaki wspaniałomyślny. Kosmopolita, światowiec, liberał i demokrata pełną gębą, można by powiedzieć. Przytulił i pogratulował a mógł przecież zastrzelić :)

Tak przy okazji, to może ktoś z Państwa mnie oświeci, dlaczego w polskich mediach, na jakąkolwiek negatywną wzmiankę na temat Soczi, Putina czy Rosji, natychmiast pod tekstem pojawiają się niezliczone rzesze oponentów najczęsciej sprytnie zakamuflowanych maską miłośników rosyjskiej kultury jako takiej. Tego, pomijając może Białoruś czy wschodnią Ukrainę nie ma nigdzie na świecie. Przynajmniej ja się z czymś takim jeszcze nie spotkałem. Paru malkontentów i rzeczywistych, choć zapewne naiwnych, milośników Tołstoja oczywiście zawsze i wszędzie się zamelduje ale na miłość boską, nie w liczbie batalionów Kutuzowa pod Borodino.

PS. Co ma wielka rosyjska kultura, ci wszyscy pisarze, kompozytorzy, malarze czy poeci wspólnego z dzisiejszą polityką Rosji i osobą Władimira Władimirowicza. No co? Za cholerę nie rozumiem.

R’n‘R

Lubicz
O mnie Lubicz

If I could stick my pen in my heart I'd spill it all over the stage Would it satisfy ya or would slide on by ya? Or would you think this boy is strange? Ain't he strayayange? If I could win you, if I could sing you a love song so divine. Would it be enough for your cheating heart If I broke down and cried? – If I criyiyied. I said I know it's only rock and roll But I like it. Ludzie do mie pisza :) Czy ty Lubicz złamany ch..u nie powinieneś trzymać fason jak prawdziwy komuch? Twoje agenturalne teksty (z których jesteś znany) dawno wystawiły ci świadectwo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka