Ludwik Dorn Ludwik Dorn
2841
BLOG

3 CZERWCA, GODZ. 17.00 (2)

Ludwik Dorn Ludwik Dorn Polityka Obserwuj notkę 48

 

Kwatera Główna Frontu Obrony Matoła. Komunikat nr 2
Jesteśmy legalni!!! Zawiadomienie o Pikiecie w Obronie „Matoła”, która odbędzie się 3 czerwca godz. 17.00 pod Kancelarią Premiera ( Al. Ujazdowskie 1/3) złożyłem w ubiegły piątek. Jako adres do korespondencji podałem adres mojego biura poselskiego. Do dziś nie powiadomiono mnie o decyzji o zakazie zgromadzenia publicznego. Ustawa o zgromadzeniach jest tu jednoznaczna:
Art. 9. 1. Decyzja o zakazie zgromadzenia publicznego powinna być doręczona organizatorowi w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia, nie później jednak niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia zgromadzenia
Skoro zatem nie pikiety nie zakazano, to jest ona legalna. I tu wyłazi pierwszy haczyk, o który zaczepiła się pierwsza rybka. Zgodnie z ustawą o zgromadzeniach:
Art. 8. Organ gminy zakazuje zgromadzenia publicznego, jeżeli:
1)     jego cel lub odbycie sprzeciwiają się niniejszej ustawie lub naruszają przepisy ustaw karnych,
 
Organ gminy, czyli Prezydent m. st. Warszawy pikiety nie zakazał. W zawiadomieniu o pikiecie wyraźnie stwierdziłem, że jednym z jej elementów będzie dzierżenie przez uczestników pikiety transparentu z napisem „Donald, matole, twój rząd obala kibole” oraz skandowanie tegoż hasła. A przypominam, że w Białymstoku kibicom Jagiellonii Białystok Policja wręczyła mandaty karne za wykrzykiwanie tegoż właśnie hasła. Decyzja Prezydenta m.st. Warszawy pośrednio dezawuuje zatem decyzję Komendanta Wojewódzkiego Policji na Podlasiu. W Warszawie można krzyczeć „Donald, matole” bez obawy o sankcje karne.
Prace nad scenariuszem wspólnej, radosnej zabawy w obronie „Matoła” trwają. Kolejny Komunikat Kwatery Głównej Frontu Obrony Matoła najpóźniej do przyszłej środy.
 
OBRONIMY „MATOŁA”!
 
Ludwik Dorn
O mnie Ludwik Dorn

Banuję za wulgaryzmy i aluzje do życia osobistego mojego i innych oraz agresywną głupotę połączoną z chamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka