Ludwik Dorn Ludwik Dorn
1101
BLOG

WTYKANIE W KUBĘ; 1. 07. O 18.30

Ludwik Dorn Ludwik Dorn Polityka Obserwuj notkę 6

 

Niestety, nie odbędzie się prezentacja instalacji artystyczno-politycznej „Prezydencja w Kubie” z udziałem posłów przed wejściem głównym do Sejmu. Po prostu Pan Marszałek Grzegorz Schetyna nie odpowiedział na moje podanie o udzielenie zezwolenia, co jest mało uprzejmą formą odpowiedzi odmownej. Natomiast jutro w samym Sejmie odbędzie się o 10.30 prezentacja instalacji ( materiał audiowizualny i trzy kuby: gminna, powiatowa i wojewódzka) podczas mojej konferencji prasowej.
Natomiast o 18.30 ul. Krakowskie Przedmieście 15/17 odbędzie się zgromadzenie publiczne, którego elementem będzie wspomniana instalacja. Wszystkich chętnych do wtykania w kuby flag Unii Europejskiej serdecznie na nią zapraszam. Dla zachęty podaję link do elementu audiowizualnego instalacji ( filmiku), który został zawieszony na Youtubie. Do zobaczenia pod Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
 
 
Ludwik Dorn
O mnie Ludwik Dorn

Banuję za wulgaryzmy i aluzje do życia osobistego mojego i innych oraz agresywną głupotę połączoną z chamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka