Ludwik Dorn Ludwik Dorn
3228
BLOG

DLACZEGO POLSKIE SAMOLOTY SPADAJĄ.RAPORT PILOTA.

Ludwik Dorn Ludwik Dorn Polityka Obserwuj notkę 24

 

30 września ( w piątek) o 18.30 w Traffic Clubie, ul. Bracka 35 odbędzie się współorganizowana przeze mnie promocja książki kapitana Roberta Zawady SPĘTANE SKRZYDŁA. DLACZEGO POLSKIE SAMOLOTY SPADAJĄ. RAPORT PILOTA. Kapitana Zawadę, kiedyś jednego z najlepiej wyszkolonych pilotów śmigłowcowych Lotnictwa Marynarki Wojennej, a obecnie pracownika Lufthansy, poznałem najpierw za pośrednictwem poczty elektronicznej. Gdy podniosłem larum po katastrofie samolotu Bryza z Brygady Lotnictwa Marynarki Wojennej napisał do mnie maila. Rozpoczęliśmy korespondencję i gdy udało mi się doprowadzić do powołania w ramach Komisji Obrony Narodowej podkomisji do spraw zbadania wyszkolenia personelu latającego Sił zbrojnych, z mojej rekomendacji pan Robert Zawada został jej konsultantem. Podkomisja swoja prace zakończyła na niczym – jej przewodniczącym był poseł Mroczek z PO, obecny wiceminister w MON.
Podkomisja zakończyła prace na niczym, ale jedną z korzyści, jakie dzięki niej odniosłem, było poznanie kapitana Zawady. Cenię go za pasję, żołnierską rzeczowość i profesjonalizm. Z jego książką - znakomicie napisaną i ciekawie skonstruowaną - powinien zapoznać się każdy, komu na sercu leży uzdrowienie nie tylko lotnictwa, ale całych Sił Zbrojnych. Na promocję zaprosiłem kierownictwo MON, Sztabu Generalnego, dowództwa rodzajów Sił Zbrojnych. Przyjdą albo nie. A ja zapraszam wszystkich zainteresowanych. Wstęp wolny.  Naprawdę warto.
 
Ludwik Dorn
O mnie Ludwik Dorn

Banuję za wulgaryzmy i aluzje do życia osobistego mojego i innych oraz agresywną głupotę połączoną z chamstwem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka