Lula322 Lula322
610
BLOG

3-37°2 le matin

Lula322 Lula322 Rozmaitości Obserwuj notkę 52

 

"Opowieść Betty co miała gorączkę"

 

Dla A.H :) W odpowiedzi na Jego tekst:)

 

Zawsze wracam późno. Nocny włóczęga. Puste ulice są moje .Latanie świecą zwodniczym blaskiem .Szranki z brzaskiem. Miasto śpi we mnie jak ukołysane do snu dziecko. Dziecko z ciała. Matrioszka, jeśli ja jestem z Pana. Mrok jest sposobem ciszy, która przynosi jedność. To ja jestem zależna od ciszy. Nigdy cisza ode mnie. Kto powie, że cisza przychodzi na życzenie-skłamie. Moje lustro, moje -rzucenie-na-pożarcie. Żaden ocean-raczej fajerwerk i ognik. Siostra w umieraniu. Siostra w narodzinach. Miarowo. W kieszeni mam okruchy. Resztki z uczty ptaków. Z piwnicy wychodzi kot jak pijany tancerz. Trójkątna mordka z bruku. Sam sobie sterem . Nikt go nie zna, więc nikt nie zatęskni. Emocje kotów budzą się o zmroku. Rozczulona myślę- to mój brat w umieraniu. Ta sama śmierć i  ta sama jedność .Zapamiętanie w nocy.

Rzucam mu garść okruchów.

Kot łypie gniewnie okiem i przebiega na drugą stronę.

 

 

Info o filmie

Źródło zdjęcia

 

Lula322
O mnie Lula322

************************************************************************************************************************************************************ Na Salonie od 29.I.2011 *************************************** >

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości