Widziane z Belgii Widziane z Belgii
299
BLOG

Życzenia dla "sera"Czarneckiego !

Widziane z Belgii Widziane z Belgii Polityka Obserwuj notkę 1
24.12.2012 08:226 Życzenia na Boże Narodzenie A.D. 2012   Katolicka Agencja Informacyjna  (KAI) zapytała mnie o życzenia świąteczne dla moich rodaków. Oto, co odpowiedziałem: Czego Pani, Pan życzy na Święta Bożego Narodzenia i na Nowy Rok:   - sobie i swoim bliskim, - Polsce, - Europie, - Światu?   *** Sobie  – więcej czasu dla rodziny, przystanków w biegu, bojaźni Bożej. Rodzinie – zdrowia i wiary w siebie. Żonie – tyle radości, ile dusza zapragnie i by nigdy nie żałowała, że wyszła za polityka. Synowi Przemkowi – sukcesów politycznych. Synowi Bartkowi – sukcesów publicystycznych. Synowi Stasiowi – sukcesów w nauce czytania i pisania. Współpracownikom – cierpliwości dla szefa i pogody ducha. Polsce – siły i wielkości. Europie – by pamiętała o swoich chrześcijańskich korzeniach. Światu – żeby nie zwariował na lewacko-liberalna modłę. Mam małe pytanko! Której żonie Pan tak życzy?? Tej "kościelnej" czy tej "cywilnej"? A może nie jestem w temacie,może jest "nowszy model"?? Tak się składa, że mam czasmi okazję obserować Pana "posłannictwo" w Bxl. i jestem "pod wrażeniem"!!! Niech Pan mi wierzy -Świat sobie poradzi bez Pana życzeń !! Byle nie szedł "drogą"na której Pan się śliska !! Nie wystarczyłoby wazeliny !! Pozdrawim z kosmodromu Bajkonur!!! Wsie w pariatkie,tawariszcz Czarneckoj!!! He he!!! "Patriota się znalazł" Krawat wisi w szafie??? Ten dwukolorowy!!!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka