MacS MacS
969
BLOG

"Newsweek" zaczyna pękać

MacS MacS Polityka Obserwuj notkę 1

Michał Krzymowski, autor artykułu w "Newsweeku" o opłatach dla mec. Rogalskiego z kasy Klubu PiS, napisał kolejny felieton, w którym - mam takie odczucie - zaczyna po prostu pękać.

Zaznaczam, że nie wnikam szczegółowo w sprawę opłat dla mecenasa Rogalskiego. Nie moje pieniądze, nie moja sprawa (nawet, jeśli to z moich podatków, to i tak te podatki muszę płacić, tak więc Rogalski, przedszkola, armia czy jakiś kolejny pomnik: przestałem się już tym podniecać).

Wiem jednak jedno: jeśli ktoś jest pewien swych racji, to po prostu czeka, aż mu przeciwnik wytoczy jakiś proces. Natomiast - jeśli ktoś sam ma wątpliwości co do swych atutów: zaczyna straszyć i wysuwać zawoalowane groźby.

W felietonie pt. "Pozew przeciw Newsweekowi może pogrążyć prezesa PiS" Michał Krzymowski zachowuje się wg tej drugiej opcji. Nie odnosi się do tego, czy napisał prawdę, czy konfabulował, ale wysuwa niby to ostrzeżenia, które w praktyce są zwykłymi groźbami.

Tak więc jeśli proces będzie wytoczony, to prezes PiS musi wygrzebać jakieś kwity, że działał zgodnie z prawem. Inaczej "Newsweek" obnaży jego hipokryzję i sprawi, że to Jarosław Kaczyński będzie oskarżonym.

Przyznam, że nie spodziewałem się, iż tak szybko "njusłikowcom" puszczą zwieracze. Widać coś musi być na rzeczy, skoro zamiast spokojnie i z uśmiechem czekać na rozwój wydarzeń - posuwają się do tekstów, które (gdy obedrzeć je z pięknej nowomowy) są zwykłym i chamskim szantażem.

Wiele ostatnio drze się szat nad tygodnikiem "Wprost", który został wpasowany w pozew o 30 mln zł. Nie miałbym nic przeciwko, gdyby podobne nerwy musiał przechodzić tygodnik Tomasza Lisa.

Korzystając z okazji pozdrawiam ciocię z Bydgoszczy i członka (redakcji Na Temat) z kompleksami, który non-stop kasuje mi tam komentarze.

MacS
O mnie MacS

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka