Amin Amin
715
BLOG

Wiersz: Randka (Mów mi, że kochasz)

Amin Amin Kultura Obserwuj notkę 4

No to następny wierszyk. I zeby mi tu nie było jakichś nieprzystojnych skojarzeń: podmiotem lirycznym jest niewiasta.

 

Mów mi, że kochasz! Co ci zależy?
A jak nie kochasz, to kłam przynajmniej.
Ja też ci powiem to co należy,
I sam zobaczysz jak będzie fajnie.

Najpierw pójdziemy trochę potańczyć...
Gdzie tylko zechcesz! Co za różnica?
Może być disco, klub, albo dansing...
Byleby trochę w tłoku pokicać.

Nie lubisz tańczyć? No to nie szkodzi!
Ja szczerze mówiąc też nie specjalnie.
A może nocny spacer po Łodzi?
Może być spacer? Widzisz jak fajnie!

Potem pójdziemy do ciebie prosto...
Do mnie też można ... przecież nie ryczę!
Wiem gdzie jest sklepik z obsługą nocną...
Och, zapomniałeś? Ja ci pożyczę.

Mam sporo nagrań - coś wybierzemy
Pink Floyd, Marillion, Cohen, Bukartyk...
Britney? Uwielbiam! Bardziej niż Przemyk.
Z tym Bukartykiem to były żarty

Potem weźmiemy kieliszki z winem...
Wolisz gorzałkę? I ja też wolę.
Oj, zbałamucić umiesz dziewczynę.
Jesteś cudowny mój ty sokole.

Potem mnie weźmiesz w swoje ramiona
I odlecimy w miłosnym szale.
To będzie odlot, że niech ja skonam!

Kogo obchodzi co będzie dalej?

 

 

Amin
O mnie Amin

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura