Amin Amin
60
BLOG

Radio Zet: i życie staje się prostsze...

Amin Amin Polityka Obserwuj notkę 17

Posłuchałem sobie właśnie wywiadu jaki przeprowadziła pani Monika Olejnik z panem Sławomirem Nowakiem. Wywiad sam w sobie jest bardzo interesujący - szczerze polecam - niemniej moją uwagę zwróciła sonda umieszczona na witrynie szacownego Radia Zet. O, proszę spojrzeć:

 

 

Nie wiem czy Marek Jurek wyprodukował jakiś spot - nie znalazłem. Pozostali pominięci kandydaci spot/spoty mają a ich odnalezienie trwa circa 20 sekund. Jeśli ktoś się obawia, że by mu to zajęło dłużej jestem gotów wyguglac to za niego:

Bogusław Ziętek

Kornel Morawiecki

Janusz Korwin-Mikke

Jak widać, autorzy sondy postanowili oszczędzić swoim czytelnikom trudów wybierania ze zbyt dużej puli spotów. Bardzo mi się ta inicjatywa podoba. Bardzo. Nie rozumiem jednak dlaczego Radio Zet zatrzymuje się w pół drogi. Przecież można było pod tym pytaniem umiescić tylko jedną, właściwą odpowiedź.

 

Amin
O mnie Amin

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka