mixtura mixtura
1188
BLOG

Powrót mixtury...bez fanfar

mixtura mixtura Kultura Obserwuj notkę 32

Dawno mnie tu nie było, więc wróciłam. Widzęże tu w salonie kręci się wielu poetów, dużych i małych, wierszokletów i innych wieszczy, znanych i nieznanych, nowych i nienowych, dlategowróciłam i też sobie zalirykuję...

A co, nie wolno?

 

 

 

W grupie będzie mi raźniej, no nie?

Więc na początek spłodzę wierszyk

A właściwie  sparafrazuję....sama nie napiszę, nie potrafię...

 

 

 

 

Brakuje mi ciebie jak dechu,

Brakuje mi twego śmiechu...

Brakuje mi Twego ciepła

więc siedzę na drzewie wściekła,

w oczekiwaniu grzechu...

a to nie jest do śmiechu...

 

 

samotna jestem bez ciebie

a tyś stąd o tysiące mil 

Jeśli nie wrócisz, co zrobię?

Już wiem - zdradzę cię z byle kim...

 

 

Więc wróć do mnie

Nie kocham nikogo innego

Ty pragnienia moje dziel

Tyś spełnieniem moich marzeń

Wróć do mnie

To wtedy cię nie zdradzę...

 

Jeśli nie wrócisz do Środy,

to oszaleję jak Odys

albo zostanę gejem

choć jestem w postaci anielej

 

 

wykąpię cię w czarnej wannie,

lub cię napoję szalejem...

i skończysz marnie...

jak bezpański pies...

 

 

Czy tego chcesz...?

 

 

 

 

(Parafraza - Marzia Gaggioli - Wróć Do Mnie)

mixtura
O mnie mixtura

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura