mixtura mixtura
767
BLOG

Horusie, poetki nie są zabawką !

mixtura mixtura Rozmaitości Obserwuj notkę 79

 

 

Horus

skreśliłam list do nostalgii

a słoma wystaje mi z butów...

lecz cienia nie było w nim skargi

ni złych emocji - wyrzutów...

 

nie było zawodzeń płaczki

nie tkwił w nich blamaż - poruta

ale cierpienie prostaczki

z IQ w numerze buta

 

z gry - było tylko ciepełko

w pieszczocie cygańskich kędziorów

w patrzeniu w głąb oczu piekiełko

skąd wraca wiosną mój Horus

 

odchodzi i wiosną powraca

i prężąc się - zmartwychwstaje

tak się z przedwiośniem odradza

jak prawdziwy samograjek

 

przybywszy spod Monta Reny

wciąż wraca w podbojów poletko

i wciska te same refreny

coraz to nowym poetkom

 

nie jestem tak zdolna jak one

bo jestem prostaczką z Jamantau

piszę więc piórem czerwonym

wyrwanym z kupra bażanta:

 

życie to splot przeznaczenia

więc nie top go razem z sadzawką

 inwestuj w odruch baczenia

- poetki nie są zabawką !

 

Uwaga

Wszystkie podobieństwa do oryginału są nieuprawnione...

mixtura
O mnie mixtura

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości