mixtura mixtura
678
BLOG

Fredzio Superstar!

mixtura mixtura Rozmaitości Obserwuj notkę 78

 

 

Fredzio Superstar!

 

Wierzcie  czy nie wierzcie, w wirtualnym świecie

Poznałam Fredi’ego, gdy tańcząc w balecie

Próbowałam wierszyk napisać oktawą

Co wcale nie było taneczną zabawą

lecz niesłychanie uciążliwą sprawą...

Przygotowana  więc do pas piruetu

A nie do występów dla dzikich Wieletów

Na czas nawet nie wykonałam szpagatu

Co uwolniło mnie od melodramatu

I pozwoliło poznać Fredzia - Artystę

Artystę pędzla,  który jak król Błystek

Rozkazał uczynić wiosnę na swych płótnach...

I stała się wiosna,  świeża, bałamutna

Feerią barw i świateł po oczach bijąca

Cudowna wiosenka, tak podniecająca

Że i mnie zachwyciła...nie byłabym sobą

Gdybym się nie skusiła Fredzia osobą

I jego dziełami, które mistrza tworzą...

Wybrałam się więc wraz z poranną zorzą

Oglądać obrazy Fredzia mokre z rosy

A zobaczyłam rusałki o stópkach bosych

Więc z uwielbienia krzykiem wniebogłosy

Skuszona jak grzeszna Ewa jabłkiem w raju

I choć zdarzyło się to zimą a nie w maju..

Tak oczarował mnie malarz - artysta

Że dla świata stała się rzecz oczywista:

Sercem Mixtury zawładnął Fred na lata

I tak już chyba zostanie do końca świata

A nawet dzień dłużej...

 

 

 

 

 

 

 

mixtura
O mnie mixtura

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości