Flagi Ukrainy przy wejściu do Szkoły w jakiej uczy się moja wnuczka
Flagi Ukrainy przy wejściu do Szkoły w jakiej uczy się moja wnuczka
waldemar.m waldemar.m
214
BLOG

Bierzcie przykład z Ukrainy

waldemar.m waldemar.m Polityka Obserwuj notkę 6

Spostrzegawczy, płodny i często logiczny jest nasz kolega Sowiniec, ale jak coś palnie, to nawet trzymanie się krzesła nie pomaga.

Niewątpliwie taki taki absurdalny tekst udało mu się spłodzić przy pisaniu o tym, jak to Prezydent Krakowa, niejaki profesor M., prawdopodobnie poparł inicjatywę jakiegoś muzyka, proponującego stałe wywieszanie flagi na Zamku Królewskim na Wawelu.

Swoję inicjatywę muzyk poparł przykładem Stanów Zjednoczonych, w których flaga jest wydrukowana nawet na rolkach papieru toaletowego.

Prezydent Krakowa występuje w roli "popieracza" (dobrze, że nie w roli "popychacza"), zamiast wywiesić flagę na Wawelu, a sprzeciwiającego się temu dyrektorowi Muzeum Wawelskiego dać kopa w cztery litery i spuścić go prosto do Wisły.

POlactwo! Bierzcie przykład z Ukrainy. Może wtedy nikt nie odważy się wam pluć w twarz.

Ilustracja przedstawia wejście do szkoły w której uczy się moja wnuczka. Widzicie dwie flagi. To one spotykają wszystkich uczni każdego ranku. To dzięki nim moja wnuczka z dumą założyła wyszywankę na pierwszy dzień w 2 klasie, co też widzicie na zdjęciu.

 

Zobacz galerię zdjęć:

Wnuczka przed wejściem do szkoły
Wnuczka przed wejściem do szkoły
waldemar.m
O mnie waldemar.m

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka