manitou manitou
570
BLOG

Cenzura na Interii

manitou manitou Polityka Obserwuj notkę 6

Nie wiem co się stało lecz praktyczne od tygodnia nie jestem w stanie skomentować  żadnego artykułu na interii. Korzystam z wielu sieci i z kilku komputerów.

Wszystko normalnie działa, komentarz zostaje przyjęty do moderacji i ... nigdy się nie pojawia.

Kiedś było tak, ze jak modertor nie puscił komtarza to można się było upomnieć lub zaprotestować i często się zdarzało, że nagle się komentarz pojawiał. Najczęściej to działanie moderatorów miało to na celu pokazanie wszystkim, że ne ma co protestować przeciw cenzure bo wszystko jest OK.

 Mogło to wyglądać np. tak.:

"17.25 Drogi moderatorze proszę o puszczenie mojego wcześniejszego komentarza. nadmieniam, ze nie ma w nim treści zakazanych lub obelżywych" Alex

następnie pojawiał się komentarz o który prosił i wyglądał to tak

"17.25 Drogi moderatorze proszę o puszczenie mojego wcześniejszego komentarza. nadmieniam, ze nie ma w nim treści zakazanych lub obelżywych" Alex

"14.45 komentarz Alex'a" Alex

Moje przypuszczenie jet takie, ze moderatorzy posiadali tw. check box czyli taki kwadracik, który odchaczali gdy chceli ukryć komentarz.

Co sprytniejsi w prośbie pytali kiedy ukarze się komentarz, przed czy po obecnym wpisie. :)

Teraz jest inaczej, komentarze nie ukazują się wcale i to bez względu na miejsce i sieć. Jak dla mnie to to już jest CENZURA.

Moje podejrzenie niestety dotyczy sieciowych numerów IP sprzętu. Blokada takiegu numeru powala na przeglądanie i wstrzymywanie całej korespondencji z danego komputera w ramach komentarzy na Interii.

Sprawa jest moim zdaniem dość poważna pownieważ nie ma tutaj treści obelżywych czy z różnych innych powodów nie na miejscu.

Piszę o tym w polityce salonu24, ponieważ uważam, że to jest sprawa polityczna a nie społeczna czy jakakolwiek inna.

manitou
O mnie manitou

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka