Mantheia Mantheia
26
BLOG

Cisza wyborcza: Medytacja I

Mantheia Mantheia Polityka Obserwuj notkę 0

 5.09.2007 r.

X - kobieta
Y - funkcjonariusz

(...)  Oczywiście, że niewątpliwie w obecnym czasie, przy tej durnocie, która w tym kraju porąbanym jest, jest to też dla mnie ryzyko, bo nie daj Boże coś, ale nie dajmy się zwariować. (...)

(za http://tomaszsakiewicz.salon24.pl/40717,index.html#comment_616263 )

Mantheia
O mnie Mantheia

"Kto z takiej nędzy potrafił wydobyć się, kto bez cienia zarzutu zrobił majątek, wykształcił się tak jak on, ten może nie dbać o opinie salonów.(...) Otóż zapewniam cię, że nie on do salonów; ale salony do niego przyjdą (...). Ja znam salony lepiej niż ty, moje dziecko, i wierz mi, że one bardzo prędko znajdą się w przedpokoju"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka