Marcin R. Marcin R.
257
BLOG

W Polsce wygrywa normalność!

Marcin R. Marcin R. Polityka Obserwuj notkę 0

 "Ustawa o związkach partnerskich to nienormalność!" - tak można by sparafrazować słowa klasyka.

Cieszę się, że w Polsce wygrała normalność. Nadawanie jakichś specjalnych praw osobom, które nie tworzą rodziny opartej na związku kobiety i mężczyzny połączonych świętym węzłem małżeńskim jest dla mnie nie do przyjęcia. Na nic się zdadzą jęki i bełgot postępowców. 

Jeśli niektórzy twierdzą, że Polska znów pokazała, iż króluje w niej ciemnogród, to ja mówię: tak, ja chcę żyć w takim ciemnogrodzie, w ciemnogrodzie, w którym istnieje normalność. 

Marcin R.
O mnie Marcin R.

Przeciwnik aborcji, eutanazji, in vitro, małżeństw homoseksualnych, związków partnerskich i New World Order.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka