marcins marcins
163
BLOG

Ś.P. Ks. Prof. Ryszard Rumianek (1947 - 2010)

marcins marcins Polityka Obserwuj notkę 1

Księdza Profesora znałem przelotnie. Był Rektorem mojej macierzystej Uczelni, ale tylko raz dane mi było go spotkać. Z jego rąk odbierałem dyplom doktora nauk teologicznych. Pamiętam, że był bardzo szczęśliwy, iż tylu nowych naukowców wychował Uniwersytet.

Iwłaśnie przez to, że połączył nas Uniwersytet Kard. Stefana Wyszyńskiego, czułem potrzebę napisania tych kilku słów.

Księże Rektorze, spoczywaj w Panu.

 

 

W Stolicy, o godz. 12.00 w kościele pw. Niepokalanego Poczęcia Najświętszej Maryi Panny (ul. Dewajtis 5) odbędzie się uroczysta msza św. za tragicznie zmarłego rektora UKSW ks. prof. Ryszarda Rumianka.

marcins
O mnie marcins

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka