martini077 martini077
239
BLOG

Anne Applebaum ma rację

martini077 martini077 Polityka Obserwuj notkę 2

Ann Applebaum ma rację, twierdząc w Rzeczpospolitej: trolle nakręcają nienawiść w rosyjskim interesie.

Otóż to. Zgadzam się. Wg mnie powinna to powiedzieć i uświadomić własnemu mężowi.  Wg mnie Radek Sikorski nakręca nienawiść. Wg mnie robi to od lat. Wg mnie jego obelgi, pogarda, zaczepki publicznie wyrażane wobec Lecha Kaczyńskiego, potem Jarosława Kaczyńskiego, szeroko kolportowane w mediach  to ewidentnie sprzyjająca Rosji robota.

Po co to robi, po co nakręca nienawiść? Ten facet, który tak ochoczo dawał się fotografować z Ławrowem, który snuł opowieści o Rosji w NATO, jednocześnie brutalnie walcząc z Kaczyńskimi. Może czas na dziennikarskie śledztwo pani Ann. GW/TVN/WP/Onet a może nawet Rzepa zapewne mogą pomóc.

martini077
O mnie martini077

Lubię analizować rzeczywistość. Należę do pokolenia dobrze pamiętającego stan wojenny, i to zapewne ukształtowało moje poglądy polityczne. Byłem kinomanem. Wzruszam się słuchając oper. Kraków, Florencja, Góry Świętokrzyskie to moje ukochane miejsca na ziemi.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka