bufon bufon
479
BLOG

Moja komisja

bufon bufon Polityka Obserwuj notkę 9

Tak jak poprzednio tak i tym razem nie byłem w reprezentatywnej komisji wyborczej. Poprzednio była to mocna odchyłka w stronę PiSu, w stosunku do średnich wyników. Tym razem odchyłek wyników z „mojej” komisji był skierowany w stronę Bronisława Komorowskiego. I u mnie wyglądało to tak:

frekwencja - 60%

Komorowski – 45%

Duda – 21%

Kukiz – 18%

Korwin – 3%

Palikot – 3 %

Ogórek – 2 %

pozostali – 0,2…1,0%

głosy nieważne – 1%

 

Odsetek głosów nieważnych porównywalny z liczba głosów nieważnych w dotychczasowych wyborach i prezydenckich i na wójtów i burmistrzów.

No i mąż zaufania. Jeden. Oczywiście od Dudy J Niektóre uwagi… hm… na poziomie książeczki z wytycznymi przygotowanej przez PiS, którą się cały czas posługiwał. Ale poza tym okazał się człowiekiem normalnym. Bo na szkoleniu przedwyborczym członkowie komisji z ramienia komitetu Dudy dali popis… 

bufon
O mnie bufon

kontestator bolszewizmu, wróg nazizmu, antagonista faszyzmu, tępiciel hipokryzji, nieprzyjaciel pisizmu, krytyk klerykalizmu, sympatyk rozsądku, powściągliwości, zrównoważenia, trzeźwości, racjonalizmu, humanizmu, panenteista, Namolna bolszewia będzie banowana

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka