Mateusz Szymański Mateusz Szymański
548
BLOG

Co tu się, k..... dzieje?

Mateusz Szymański Mateusz Szymański Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Mam krótkie pytanie do piszących i do administracji, która zajmuje się pozycjonowaniem wpisów. Co Wy wyprawiacie? Czy nie widzicie, co zrobiliście z Salonu?

Od 2 dni na szczycie strony głównej Adam Małysz. Za sprawą wywiadu, w którym powiedział kilka nieprzychylnych słów pod adresem PiS. Tym dziś żyje salon. Czym żyje innego dnia? Jarosławem Kaczyńskim. Najłatwiej trafić na główną umieszczając go w temacie. Chcieliście różnić się od innych mediów i różnicie się - doborem treści. Niestety jestem zdania, że jest ona jeszcze bardziej stronnicza i ideologiczna niż w innych mediach. I nie chodzi o to, że nie publikuje się poglądów obu stron, ale o to, że promuje się zwykle kilka wybranych tematów. Które, nawiasem mowiąc, niekoniecznie są dla Polski tak istotne.

Kiedyś z przyjemnością wchodziłem na Salon24. Dziś zwykle po kilku pierwszych sekundach ogarnia mnie zażenowanie. Wybaczcie, ale oczekiwałem bardziej świeżego podejścia (co kiedyś jako tako się udawało). Teraz mam wrażenie, że to miejsce, gdzie mogą wykrzyczeć się Ci, których nikt za bardzo nie chce słuchać (a niekoniecznie mają coś ważnego do powiedzenia). Szkoda, bo liczyłem, że tu będzie inaczej.

Trochę odeszła mi ochota od pisania tutaj. Nie jest to pewnie moje pożegnanie, ale raczej krzyk rozpaczy, który pyta: co tu się dzieje?

Przeczytaj i wyrób sobie opinię

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości