matterhorn matterhorn
590
BLOG

Komorowski i Tusk czy stać was na taki gest?

matterhorn matterhorn Polityka Obserwuj notkę 7

 

 Ponieważ była dzisiaj awaria i nie było prądu poszedłem do kiosku i kupiłem Gazetę Wrocławską.Gazet nie kupuję już od dawna więc tak z lenistwa przerzuciłem okiem strony i już miałem ją odłozyć gdy w oczy rzucił mi się mały nagłówek na dole strony

"Były szef CBA dał 128000 powodzianom"

Mariusz Kamiński przekazał swoją roczną wypłatę czyli 127.788.98 zł na ręce ks.Mariana Subocza dyrektora Caritas Polska.Za te pieniądze caritas kupił 40 pralek,200 odkurzaczy i 100 czajników elektrycznych i przekazał je powodzianom z Bogatyni i Leśnej.

Pózniej gdy włączono prąd odsłuchałem wiadomości w mediach i na internecie.Myślałem,ze ten dobroczynny gest spotka się z uznaniem mediów i co nieco wspomną o tej sprawie.Albo też przeciwnicy M.Kamińskiego rzucą się do kolejnego wściekłego ataku na niego-a tu cisza.

Dobrze ,ze chociaż lokalne media to zauważyły.Panie Mariuszu,prawdziwego męższczyznę i patriotę poznaje się po czynach.Chwała takim ludziom jak Pan.Przyznam się,że pierwszy raz słyszę aby polityk czy poseł przekazali roczną wypłatę na cel dobroczynnyNie łudzę się nadzieją,ze takich ludzi jak Tusk,Komorowski czy Sikorski stać by było na taki gest.Ludzi bez honoru na to nie stać. Do tej pory nie wszyscy powodzianie otrzymali zasiłki powodziowe i to jest wstyd.

matterhorn
O mnie matterhorn

To co zbudowałem za granicą stoi do tej pory to co w Polsce zostało zburzone przez złych ludzi .Zburzono mój zakład pracy zburzono mieszkanie a co najważniejsze zburzono moją nadzieję i wiarę na Polskę niepodległą i wolną Darmowe Aliasy, Darmowe Liczniki, Tester PageRANK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka