mde017 mde017
46
BLOG

Łukasza Foltyna poglądy o dzieciach

mde017 mde017 Polityka Obserwuj notkę 10

Właśnie sobie obejrzałem debatę Foltyna z Popielą i jedna rzecz mnie poruszyła.

Na koniec rozmowy Igor Janke zaczął pytać o politykę prorodzinną i dobro dzieci. I tu Łukasz Foltyn powiedział zdanie, które podniosło mi włosy na głowie. Ale jednocześnie uświadomiło mi podstawową różnicę pomiędzy człowiekiem lewackim, którym najwyraźniej jest Łukasz Foltyn a mną.

Otóż Łukasz Foltyn powiedział:

 "(...)dzieci się wychowuje nie tylko dla siebie (..), ale dla społeczeństwa(..).

???!!!

Dla siebie, dla społeczeństwa?

A ja myślałem i nadel myślę, że dzieci się wychowuje dla dobra dziecka. Dla dobra dziecka rozumiecie komuchy? Ja będę wychowywał moje dzieci dla ich dobra,  z miłości. A nie dla siebie, czy dla społeczeństwa z powodu emerytur czy tym podobnych pierdół.

Dżizas ta pieprzona kultura musi upaść skoro ludzie starają się wyrzucić słowo miłość ze słownika.

 

mde017
O mnie mde017

zakochany

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka