mde017 mde017
38
BLOG

o "Agacie" z innej mańki

mde017 mde017 Polityka Obserwuj notkę 2

W sporze o aborcję ja patrzę z dupy strony tj. pewnie pożarł bym się z oboma stronami barykady. Nie mam na te  ewentualne udry jednakoż ochoty bo nie interesuje mnie specjalnie grzebanie w problemach innych, a rozwiązywanie złożonych wyjątkowych przypadków za pomocą propozycji prawnych uważam za chybione.

Czuję jednak, że coś wszystkim umyka a dziwi mnie to bardzo, gdyż wyjadaczy politycznych tu od groma. Więc zestawmy fakty:

W SLD wygrywa Napieralski, od razu odpierdziela racę wojny z Kościołem, będzie wypowiadał konkordat ogólnie polski Zapatero.Gazeta Wyborcza ogłasza sondaż w którym SLd zyskuje 4 punkty procentowe.

Gazeta Wyborcza odpala sprawę „Agaty” wyraźnie nieprzygotowana, naprędce gromadząc materiał dziennikarski w trakcie zamiat przed publikacjami zgrabnie napędza zainteresowanie przez próby budowania histerii (kto słucha czasem radia Tok FM wie o czym mówię. Laszuk już kompletnie daje katolom bomu co nie dziwi, ale poza paroma wyjątkami do pieca dokładają też inni prowadzący) 

I pytanie:

A co na to Tusk i Schetyna? Czy zobaczymy kontrę, czy wybuchnie wojna PO-GW?

A może bredzę i nóż w plecy PO GW wbiła ot tak przypadkiem?

mde017
O mnie mde017

zakochany

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka