Medicago Medicago
1512
BLOG

Kaczyński mistrzem inicjatyw skazanych na niepowodzenie

Medicago Medicago Polityka Obserwuj notkę 34

Scyzoryk mi się w kieszeni otwiera, jak widzę marnowanie energii Polaków przez ich Wielkiego Wodza, człowieka w którym od lat pokładamy wielkie nadzieje, a który nieustannie przynosi nam, wyborcom PiS, zawód.

 
Nie mogę już słuchać o kolejnych wnioskach o odwołanie ministrów, majstrowaniu przy "rządzie technicznym", apelach do kolejnych polityków PO o wycofanie się z życia politycznego, organizację referendów, którego rzekomo chce narów i rozpatrywania przez PE wyborów samorządowych w Polsce, które, jak się Prezesowi wydaje, zostały sfałszowane. Może i zostały sfałszowane, ale dowodów jeszcze nie zebrano, a już próbuje się angażować gremia międzynarodowe, a konkretnie Parlament Europejski, zresztą bez najmniejszej szansy na sukces, w analizowanie domysłów Prezesa. Nie można było z tym poczekać do zebrania „twardych dowodów”? Ano widocznie nie, bo Prezes uznał, jak widać, że czas będzie pracował na niekorzyść tych dowodów.
 
Naprawdę mam już dość podejmowania inicjatyw z góry skazanych na niepowodzenie. To że Waść się ośmieszasz, Panie Kaczyński, to mi to lotto, ale że ośmieszasz też swoich wyborców, to już mi nie jest wszystko jedno.
Medicago
O mnie Medicago

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka