il. Samuel Rodrigo Pereira
il. Samuel Rodrigo Pereira
francesco francesco
697
BLOG

Nowe hasło Platformy - interpretacje internautów

francesco francesco Polityka Obserwuj notkę 2

Postanowiłem zebrać interpretacje internautów nt. nowej kampanii PO. Jest ich sporo i z każdym dniem coraz więcej.

O sprawie napisała już "Rzeczpospolita", "Niezalezna.pl", a nawet "Wyborcza". Kwejk też grafiki zebrał, to  Salon24 nie może być gorszy :-)

 

Wszystkie ilustracje pochodzą z formu REBELYA.PL

 i na deser innowacyjna wersja Fotoamatora

Nie mogłem się oprzeć :)

 

Ktoś ma ochotę zrobić własną wersję?

SzablonyCzcionka + Pomysły 

Do pracy! :-)

francesco
O mnie francesco

Jestem świadomym Polakiem, Europejczykiem i obywatelem tego świata. Możesz mnie też nazwać czujnym recenzentem rzeczywistości.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka