Boję się PiS
Boję się PiS
francesco francesco
2515
BLOG

Ogólnopolska akcja "Oni boją się PiS, a Ty?"

francesco francesco Polityka Obserwuj notkę 13

 Postanowiłem zebrać z internetu co ciekawsze graki, które powstały jak grzyby po deszczu, po opublikowaniu nowej okładki Wprost.

Starszy pan, udający nastolatka ogłosił u Witalisa, że robi w majty, jak myśli o opozycji.  

Kto jeszcze boi się PiS?

( źródło: TVN48 Rebelya.pl )

        

        

        

         

        

        

        

        

 

 

              

 Nie wiem jak Wy, ja...

                           

francesco
O mnie francesco

Jestem świadomym Polakiem, Europejczykiem i obywatelem tego świata. Możesz mnie też nazwać czujnym recenzentem rzeczywistości.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka