Filmik zgłosiłem używając opcji "Zgłoś naruszenie zasad" (mała ikonka z flagą)
Filmik zgłosiłem używając opcji "Zgłoś naruszenie zasad" (mała ikonka z flagą)
francesco francesco
1673
BLOG

Tusk na Nowy Rok: "wy, Polacy!"

francesco francesco Polityka Obserwuj notkę 16

Premier życzy "by tysiące przedsięwzięć, które wy Polacy będzie wprowadzali w życie, zakończyły się sukcesem"i gratuluje nam (no bo przecież nie sobie) pracowitości w 2011 roku. Na początku orędzia możemy się również dowiedzieć, że tylko ci co na niego zagłosowali są"wyjątkowi"...

Rzeczywiście w Polsce nie będzie łatwo wprowadzić w sukces nasze przedsięwzięcia. Ale cieszmy się w końcu "nam Polakom" - on Tusk - życzy jak najlepiej.

 

LINK (01:48)

 

 

 Więcej o spocie na Niezalezna.pl

francesco
O mnie francesco

Jestem świadomym Polakiem, Europejczykiem i obywatelem tego świata. Możesz mnie też nazwać czujnym recenzentem rzeczywistości.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka