Mefi100 Mefi100
258
BLOG

Przemyt. Orientacja.

Mefi100 Mefi100 Rozmaitości Obserwuj notkę 2

    Mieszkałem w miejscowości nad granicą. A tam się na co dzień żyło nie tylko przemytem. Były też i miejscowe skandale. Takie na miarę miejscowości w której mieszkałem.

 

   Moja znajoma miała córkę. Dowiedziałem się, że już od lat mieszka razem z inną dziewczyną. Wszyscy wokół mnie o tym wiedzieli i plotkowali. Ja w tym czasie poznałem kolegę i nawet się, przez te lata tam spędzone, zaprzyjaźniłem. W końcu też poznałem jego dziewczynę. Byłem trochę zaskoczony, bo to była ta córka mojej znajomej. I była z moim kolegą od „zawsze”. Coś mi tu nie pasowało, ale koledze oczywiście nic nie powiedziałem. Powiedziałem za to przy okazji innemu swojemu koledze. Był zaskoczony:

 - To ty nie wiesz?

 - O czym?

-  Bo on kiedyś był dziewczyną. Naprawdę nie wiedziałeś?

   Mówiąc szczerze to nawet o tym nie pomyślałem. Byłem w szoku, że Janek… Gdy się z nim spotkałem następnym razem to byłem spięty i nienaturalny. Aż się mnie zapytał, czy nic mi nie dolega? Nie, nic.

   Niedługo potem sprawy mi się tak pokomplikowały, że musiałem stamtąd wybywać. Za długo więc o tym nie myślałem. Na szczęście. A tak na marginesie dodam: nie zawsze jest tak jak myślimy.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………….

   Choruję na chorobę neurologiczną. O pracy nawet nie ma mowy. Napisałem wspomnienia o swoich przeżyciach w więzieniach niemieckich i polskich. http://wydaje.pl/e/wiezienia5

Mam je też na komputerze w formatach epub i mobi. Wyślę je po podaniu adresu maila i rodzaju formatu.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

(Zwracam się też w imieniu Darka, niepełnosprawnego syna mojej dziewczyny)

Na imię mam Darek. Przebyłem dziecięcy porażenie mózgowe.
Może trochę się różnię od swoich rówieśników, ale chodzę,
czytam i piszę. Marzę aby raz w roku pojechać na wczasy rehabilitacyjne.
I żeby nie utracić tego co się z takim trudem nauczyłem.

JAK PRZEKAZAĆ 1%?

Wypełniając zeznanie PIT, należy obliczyć podatek należny wobec Urzędu
Skarbowego.

W rubryce WNIOSEK O PRZEKAZANIE 1% PODATKU NALEŻNEGO NA RZECZ ORGANIZACJI
POŻYTKU PUBLICZNEGO (OPP)
* Wpisać numer KRS: 0000270809
* Obliczyć kwotę 1%

W rubryce INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE (bardzo ważne!)
* Wpisać: Dariusz Broniszewski nr. 1298.

Darowizna:
* nazwa odbiorcy: Fundacja Avalon - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnym,
Michała Kajki 80/82 lok. 1, 04-620 Warszawa
* nr rachunku odbiorcy: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
Prowadzone przez: BNP Paribas Bank Polska SA
* w tytule wpłaty proszę podać: Dariusz Broniszewski nr.1298
(ten dopisek jest bardzo ważny).

Przelewy zagraniczne:
International Bank Account Number
IBAN: PL62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
SWIFT/BIC: PPAB PLPK

 

 

 

Mefi100
O mnie Mefi100

Świat ten jest już tak zbudowany: rządzą nim nie najmądrzejsi lecz najbardziej bezwzględni, Często też, zwyczajni głupcy. Niestety, nie jestem jeszcze wystarczająco stary żeby mi skleroza pozwoliła o tym zapomnieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości