Mefi100 Mefi100
90
BLOG

Części

Mefi100 Mefi100 Społeczeństwo Obserwuj notkę 1
Życie człowieka składa się zazwyczaj tylko z dwóch części: wspominania tego co było i czekania na to co będzie. Co prawda jest jeszcze część trzecia, teraźniejszość, lecz jest ona tak zmarginalizowana, że śmiało można ją ominąć. Są jednak ludzie, których w myślach nazywam jednoczęściowymi. Wspominają przeszłość, nie myślą o przyszłości. Bo i po co? Nie tak znowu dawno temu dotarło do mnie, że i ja także jestem jednoczęściowy. Właściwie to teraz zajmuję się wyłącznie wspominaniem. I pomyśleć, że sobie sam zgotowałem taki los. Przynajmniej tak twierdzą co niektórzy. A mama mi mówiła, że nie jest ładnie kogokolwiek pokazywać palcami. Ludzi można podzielić różnorako. Chociażby na szczęśliwych i mniej szczęśliwych. Zauważyłem w tym wypadku pewną prawidłowość. Ci cierpiący na problemy z pamięcią są jak gdyby pogodniejsi. Upadną i siię potłuką - cierpią. Lecz po jakimś czasie są znowu uśmiechnięci. Co prawda dalej ich boli, lecz dlaczego? Diabli wiedzą. Zgubią pieniądze - cierpią. Lecz niezbyt długo. Itd. Przypomnę: kiedyś na internetowej stronie policji czytałem o negatywnych skutkach brania marihuany. Moją uwagę zaprzątnął zwłaszcza jeden - dobre samopoczucie. Przynajmniej teraz wiem dlaczego w tym kraju co niektórzy tak są z siebie zadowoleni. I mają niezmiennie dobry humor.
Mefi100
O mnie Mefi100

Świat ten jest już tak zbudowany: rządzą nim nie najmądrzejsi lecz najbardziej bezwzględni, Często też, zwyczajni głupcy. Niestety, nie jestem jeszcze wystarczająco stary żeby mi skleroza pozwoliła o tym zapomnieć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo