mentor grecki mentor grecki
178
BLOG

Niech "Kołatka" zabije głośno

mentor grecki mentor grecki Kultura Obserwuj notkę 0

 

KOŁATKA

 

Są tacy którzy w głowie

hodują ogrody

a włosy ich są ścieżkami

do miast słonecznych i białych

 

łatwo im pisać

zamykają oczy

a już z czoła spływają

ławice obrazów

 

moja wyobraźnia

to kawałek deski

a za cały instrument

mam drewniany patyk

 

uderzam w deskę

a ona mi odpowiada

tak-tak

nie-nie

 

innym zielony dzwon drzewa

 niebieski dzwon wody

ja mam kołatkę

od nie strzeżonych ogrodów

 

uderzam w deskę

a ona podpowiada

suchy poemat moralisty

tak-tak

nie-nie

 

Nieśmiertelny dzięki swej twórczości. Ponadczasowy bo autentyczny , uczciwy , szczery do bólu.

 

"czego nie zabrania prawo zabrania wstyd ..." R.Reagan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura