Mercator Mercator
340
BLOG

Wielka fikcja z organizacją szczepień - wielkie pisowskie kłamstwo

Mercator Mercator Polityka Obserwuj notkę 23

Przez 3 dni, od piątku, próbowałem zapisać na szczepienie mojego Ojca, który ma 93 lata i nie jest w stanie zejść po schodach z 1 pietra. Porusza się tylko po mieszkaniu. Rząd zapewniał, że w każdej gminie będą funkcjonowały mobilne punkty szczepień, które będą dojeżdżać do osób, które same nie będą w stanie udać się do punktu szczepień.

Przez 3 dni próbowałem znaleźć taki mobilny punkt szczepień w 500 tysięcznym mieście. Wielokrotnie dzwoniłem na infolinię 989, do szpitali, przychodni, urzędu miasta, do ministerstwa. I co ? I nic ! Nikt mojego Ojca nie chciał zapisać na szczepienie. Nikt nie potrafił podać żadnego namiaru na taki mobilny punkt szczepień.

Wielka fikcja. Wielkie kłamstwo.

Mercator
O mnie Mercator

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka