merkury73 merkury73
34
BLOG

Prezydent w Gruzji Saszy okiem.

merkury73 merkury73 Polityka Obserwuj notkę 2

- Sasza, a to twoi byli?

- Jacy moi Miszka?

- No ci co chcieli nam Prezydenta odstrzelić?

Sasza tak się na mnie spojrzał, jakbym jednym pytaniem podważył potęgę i siłę atomowego mocarstwa. I już nawet zgasił zmiętoszonego papierosa szykując wykład o sile rażenia karabinu AK-47 i umiejętnościach posługiwania sie niniejszym przez jednostki Alfa, ale rzucił tylko od niechcenia:

- A jak moi, to co?

No właśnie. To co? To może powinniśmy wojnę Saszy wypowiedzieć? W sumie saszowy kraj duży, atomowy a i czołgów moją od nas wiecej, ale my są w NATO! Uderzymy siłami marines, Luftwaffe, RAF, AC Milan i Carlą Bruni. Przecież taki Sasza szans nie ma. Wyłuszczyłem to mojemu kompanowi znad Wołgi, ale tak na mnie spojrzał, jakby pierwszy raz na oczy widział.

- Miszka - zaczął pojednawczo, częstując mnie następną "pietersburską" trucizną w bibułce - zdurniał? Ja Ci to pokrótce i dyplomatycznie wyjaśnię.

I Sasza wyjaśniać zaczął. Że z ich punktu widzenia lepszego prezydenta mieć nie mogliśmy. Zawsze palnie jakąś głupotę albo głupotę zrobi, dyskredytując Polskę w oczach każdej cywilizacji, z Mozambikiem włącznie. A już tą jazdą z drugim oszołomem przez stada krów na ciemnym zadupiu to już majstersztyk. I już widzę to NATO co nas atakuje, bo mają nieodpowiedzialnych polityków za których trzeba wojny toczyć i krew elektoratu przelewać. I generalnie to Sasza nie widzi powodu co by nas, Polaków, głowy państwa pozbawiać.

No to kamień z serca. Bo przecież nasz Prezydent rezygnuje z ochrony BOR-u. I może słusznie, bo komu by zależało żeby go życia pozbawiać? Tak w Polsce jak i na świecie pozostaje obiektem kpin i żartów. Ostatecznie współczucia. A poza tym w roli Borowców świetnie sprawdzają się dziennikarze. Może to jakiś sposób na tanie państwo?

 

 

merkury73
O mnie merkury73

wredny, zły, złośliwy, podły, dwulicowy, zaślepiony, bezmyślny... chyba jednak zostane posłem :P, ktoś będzie równie miły i zagłosuje na mnie? umiem się odwdzięczyć...... :P:P:P

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka