mesko mesko
1113
BLOG

Kim jest Francis.de?

mesko mesko Rozmaitości Obserwuj notkę 24

Miałem napisać jednym zdaniem i to powinno wystarczyć.  Ale myśl nieco jednak rozwinę.

Francis.de to lewacki matołek, który Ściosowi co najwyżej mógłby buty pastować, a i tak byłby to dla niego zaszczyt. Poziomem wiedzy, analizy, argumentacji Ścios przebija go o kilka lat świetlnych. Teksty Ściosa w odróżnieniu od lewackiego bełkotu Francisa.de, który komentuje na S24 także pod innym nickiem, są bardzo szczegółowo udokumentowane, logiczne i spójne. Dodatkowo ten lewacki pseudo publicysta sugerując kim może być Ścios sam nie ujawnia swojego nazwiska, nie widząc w tym nic niewłaściwego. Cóz widać taka podwójna moralność. Gratuluję administracji, że promuje na SG ten lewacki bełkot.

Do samego bohatera mojej notki mam prośbę. Proszę nie wchodzić na mój blog, bo nie toleruję w moim domu patałajstwa. Z miejsca zbanuję po pierwszym tutaj komentarzu.

Paweł Piekarz

mesko
O mnie mesko

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości