Michalki Michalki
438
BLOG

Hofman nie pokazał, a sondaż w dół

Michalki Michalki Kultura Obserwuj notkę 10

 

 

Popieram w pełni ANImelę, Hofmana należy bronić za wszelką cenę, to jurny facet jest i nie wolno opacznie interpretować nagrań zdobytych w jawny sposób wobec świadomego nagrywania Hofmana z trochę prywatnej libacji partyjnej i jak mi się wydaje trochę dziwnego zachowania wyczerpującego znamiona molestowania, ale mam wrażenie też pisowskich funkcjonariuszek tylko.

Zmobilizowała mnie ANImela, nie mylić z mobbingiem i molestowaniem proszę, a nawet z libacją partyjną też.  

 

„@MICHALKI

Wpisz się, jak otrzeźwiejesz z tego, co bierzesz.

ANIMELA22:06”

Zacytowałem w formie oryginalnej, prawda, że wieloznaczność jakaś zalatuje?

 

 

P.S. Może ANImela odpowie, jeśli otrzeźwieje, „czy można zgwałcić prostytutkę”?

Michalki
O mnie Michalki

staram się

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura