hublon hublon
145
BLOG

Cieszę się nawet z tych reakcji i kometarzy.

hublon hublon Polityka Obserwuj notkę 0

Niewielu, ale jednak. Tym bardziej, że są niejednoznaczne, a tym samym, tym bardziej cenne. I wskazówki i krytyka. Z racji wieku, wykształcenia i doświadczenia zawodowego, na wszystko spoglądam pod kątem własnych błędów, analizy dlaczego do nich doszło i co zrobić by ich nie powtórzyć.Taki mini controlling. Mam nadzieję, że uda mi się napisać czasem coś ciekawego, ale też wiem, że będę prowokował. Zarówno interlokutorów, jak i adwersarzy. Tych ostatnich cenię szczególnie, bo zmuszają do różnych wolt myślowych, a nie ma nic fajniejszego, jak utarczki umysłowe oparte na szermirce słownej. Jak to miało ostatnio miejsce w pobliskim Lidlu, gdzie starłem się ( naprawdę "przypadkowo") z entuzjastą i fanem KOD'u. Początkowo było monotonnie, ale rozkręciło się, gdy "przyznałem się" do słuchania Radia Maryja, oglądania Trwam ( to drugie czasem tak), ale mina adwersarza, po mojej informacji o modlitwach na kocyku, w stronę wiadomą - bezcenna. No dobra, by było dzisiaj, na tyle.

hublon
O mnie hublon

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka