Miki Miki
576
BLOG

Ile można znosić szczucie?

Miki Miki Polityka Obserwuj notkę 22

Pyta Agnieszka Romaszewska. A ja się do pytania dołączę - jak długo Kaczyński będzie bezkarnie szczuł swoje pieski na legalnie wybraną władzę? Jak długo bezkarnie będzie firmował obelgi i groźby karalne, padające z "modlącego się" tłumu?

Prezio PiS-u nie sprawdził się w realnej polityce, gdy miał w garści wszystkie sznurki. Nie potrafił rządzić, nie potrafił władzy utrzymać. Nie potrafi stanąć w szranki normalnej konkurencji politycznej, dlatego stosuje bolszewickie metody.

Pora zaprowadzić porządek. Co prawda - odradzałbym pałki. Ale są przepisy o zakłócaniu porządku publicznego, za blokowanie ciągów pieszych, stawianie na nich zniczy, krzyży i namiotów można karać mandatami - PiS jest za bogaty - stać go na takie fanty, to niech płaci i kary za ich ustawianie w przestrzeni publicznej. Taryfikator: 500 zł za znicz, 1000 zł za krzyż i 5000 za namiot - i można to nakładać i co godzinę jak będzie trzeba. I do komornika.

Miki
O mnie Miki

nie lubię pisać o sobie, poczytaj moje teksty. Wiara jest jak kutas. Masz to sobie noś ale nie obnoś się z tym, nikogo nie zmuszaj do kontaktu a już na pewno nie wciskaj w usta dzieciom Napisz do mnie: miki(maupa)wiarus.org "Raz pewien Władek zadał bzdurom kłam, gdy kaczor bajki rozsiewał jak spam. Wtórując Henryce, zakrzyknął w rocznicę: Jarek, nie pierdol, nie było Cię tam"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka